axelandra.blogg.se

Coldness

Kategori: Allmänt

Denna årstid är verkligen inte min hudtyps årstid. Jag blir torr som fnöske när kylan kommer.
 
Igår blev det stan och shopping med älsklingen och då passade vi på att gå in på The Body Shop för att se om det fanns något bra att handla mot mina torra händer och fötter. 
 
Det blev denna fantastiska handkräm och ett roll on stick (givetvis till min mage) ;)
 
 
 
Ikväll blir det den vanliga rundan på 8,5km i hopp om att det ska sätta igång nåt och att lillan vill komma ut efter rundan blir det lite julmys med mina pinglor.  
 
 
 
 
 Hoppas ni får en lika mysig onsdag!
 
 

Kommentarer

  • Sus säger:

    hihi Jag kan riktigt se dig pölsa i snön denna långa promenad för att få lillan att vilja komma ut och göra snöänglar... :) många kramar och lycka till tankar!! /Sus

    Svar: Precis goaste du. Synd att jag gjorde mig så illa bara men nu kan jag gå igen. =)
    axelandra.blogg.se

    2012-12-05 | 22:37:20

Kommentera inlägget här: