axelandra.blogg.se

Förvärkar och 2 advent

Kategori: Allmänt

Det är ingen direkt racerfart på oss på morgonen. Nu är min älskling på väg till FitnessFestivalen då jag går hemma med lite förvärkar valde jag mellan att stressa in till FitnessFestivalen eller att åka in lite senare och möta upp hjärtat och hans vänner. 
 
 
Idag blir det även jul på Liseberg för vår del med som sagt lite små värkar så det blir inga längre stunder man orkar vara aktiv. Sen känner jag ALLTID att det är så mycket kallare inne på Liseberg än någon annanstans. ;) Så en liten stund räcker.
 
 
Nu först morgonmys sen en snabb sväng in och krama om dem viktigaste på Fitnessfestivalen för att sedan orka med någon timma på Liseberg! 
 
 
Hoppas mina fina läsare får en mysig andra advent
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: