axelandra.blogg.se

Early morning

Kategori: Allmänt

Uppe tidigare än tuppen! Det är tidigt det. Men jag har lyckas vila lite nu innan jobbet ikväll. 
 
 
Jag har ett lite för högt blodtryck som är lite oroande. Ska tillbaka om några dagar och ta om det. Högt blodtryck, svullna fötter och huvudvärk som jag lyckas skaffa mig är ganska tydliga tecken på havandeskapsförgiftning men det får vi verkligen inte hoppas på att det är. 
Jag har ju mått så oförskämt bra hela vägen så jag skulle inte bli förvånad om jag lyckas att få havandeskapsförgiftning. 
 
 
 
 
 
Riktigt kul och se att så många fortsatt att följa mig här. Fortsätt så mina flitiga läsare! =)
 
Take Care!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åh vilken fin bild. Jätte fräckt med den etiketten :)

    Svar: Tusen tack :)
    axelandra.blogg.se

    2012-11-01 | 12:54:22
  • Cajsa säger:

    Fin, finare, finast! :-) Å en helt underbar bild med ett mkt talande budskap. Kram på dig!

    Svar: Tack hjärtat! =) Bamsekram
    axelandra.blogg.se

    2012-11-01 | 13:13:23
  • Bibbie säger:

    Jag är ju inte säker men tror nog att det är rätt vanligt med lite avvikande krämpor i samband med graviditet. Tänk vilken omställning kroppen håller på att anpassa sig till..
    Var rädd om dig och sköt om bebben..kram kram

    Svar: Jo det är det nog men havandeskapsförgiftning är ingen rolig historia så det får vi verkligen inte hoppas att det är. Vatten i kroppen tillhör ju däremot väldigt ofta ;) Bamsekra, <3
    axelandra.blogg.se

    2012-11-01 | 13:37:33
  • Bibbie säger:

    Vi håller alla tummar och tår och så är du rädd om dig. IGEN...du är ju van nu eller hur.

    Bamsekram på dig...

    Svar: Goding! Tack, jo något van är man ju efter allt men när de gäller mini blir man på stört så nojig vilket inte är ett dugg likt mig. <3
    axelandra.blogg.se

    2012-11-01 | 16:00:28
  • Sus säger:

    bilden får mig att le med hela ansiktet och tårar i ögonen! Jag är så glad för din skull och håller tummarna för att blodtrycket sjunker igen! lycka till kramar från mig!!

    Svar: Naw tack min saknade vän <3 på söndag håller jag mitt sista pass sen är det vila som gäller hela vägen fram. Klasserna är verkligen inte sig lika utan dig.
    axelandra.blogg.se

    2012-11-01 | 18:19:55

Kommentera inlägget här: