axelandra.blogg.se

Mixed feelings

Kategori: Allmänt

Blandade känslor infinner sig helt klart idag när jag ska åka och köra mitt sista pass innan lillan kommer. Klart att det känns härligt för man slutar av en sån fantastisk anledning men hur ska jag klara mig utan alla mina älskade deltagare? Det är ju NI deltagare som har givit mig så enormt med styrka genom åren och vad man än gått igenom har min räddning varit att få åka till gymmet och köra mina klasser.
 
 
 
Kommer inte kunna hålla mig bort från träningen helt men det blir lite mer stillsam träning på gymmet den sista tiden. Trots att jag är större än nånsin skrattar folk fortfarande åt vår storleksskillnad ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sus säger:

    åh vad jag hade velat vara med på passet idag! kom ihåg att vi kommer sakna dig mer än du oss och att har möjligheten att bjuda hem oss till vardagsrummet när abstinensen blir för stor... ;) Sen tror jag att världens zumbainstuktöter skulle behöva dig som coach... vad tror du om det, zumbacoach på mammaledigheten...? kram Sus

    Svar: Då tror jag inte ni förstår vilken energi medlemmar som du skänker mig. Saknar er redan och lillan inte ens här ännu. Alla mina homies är så välkomna hem till mitt vardagsrum =)
    axelandra.blogg.se

    2012-11-04 | 18:43:50

Kommentera inlägget här: