axelandra.blogg.se

Så rörd av allt det fina till lillan!

Kategori: Allmänt

Fick en sån underbar överraskning efter klassen idag av min ängel som både överrsakade mig med sin närvaro på klassen och en underbar present till lillan! Du är helt fantastisk och jag väntar mig mängder av besök från dig sedan! 
 
 
 
Nu bilderna från plåtningen kommit. Riktigt kul att se, ha och titta på sen när man inte befinner sig i denna barbamamma kropp längre. ;)
 
 
Här har ni bara några av riktigt många från en sjukt duktig fotograf!
 
 
 
 
 
 
 
 
Lillan har nu lagt sig till rätta vilket känns mycket spännande och man längtar ju knappast mindre efter henne nu! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åååh, du är så vacker älskade Alex! Du bara strålar och det syns så väl hur lycklig du är över detta lilla liv!
    Men barbamamma, knappast!
    Stor kram
    Anna( din gamla arbetskamrat från Storås)

    2012-10-31 | 19:50:24
    Bloggadress: http://lmommy-dearest.blogspot.com
  • Anna säger:

    Åååh, du är så vacker älskade Alex! Du bara strålar och det syns så väl hur lycklig du är över detta lilla liv!
    Men barbamamma, knappast!
    Stor kram
    Anna( din gamla arbetskamrat från Storås)

    Svar: Tack underbara Anna! Nu har man börjat räkna ner lite och man är knappast liten längre ;) Längtar mig tokig. Hoppas du mår bra fina du! <3
    axelandra.blogg.se

    2012-10-31 | 19:50:24
    Bloggadress: http://lmommy-dearest.blogspot.com
  • Sus säger:

    åhhh vad FIN du är!!! underbara kort!

    Svar: Tack snälla underbara Sus. Hoppas du har det bra? <3
    axelandra.blogg.se

    2012-10-31 | 21:36:18
  • Mikaela säger:

    Så vackra bilder på dig! Tänk att jag lyckades pricka in ett sista Zumba pass innan lillan kommer :) Jag kommer gärna på massa besök till dig! Kram

    Svar: Ja det var ju helt grymt gjort av dig och jag blev så glad min ängel. Alltid lika mysigt att få krama om dig finaste Mikis <3
    axelandra.blogg.se

    2012-11-01 | 11:12:50

Kommentera inlägget här: