axelandra.blogg.se

Hej å Hå

Kategori: Allmänt

Nu börjar det bli lite mer efter sommaren och jag ska verkligen få tid till att blogga. Flytten är färdig och jag har äntligen ett internet som funkar. 
 
Extremt mycket sjukhus är det just nu. Dem vill ha mig inneliggande hela tiden men det går inte alls med min lilla skatt. Därför är jag i stort sätt uppe varje dag och lämnar prov till dem så dem kollar att allt är okej. Från Sahlgrenska till östra för att besöka min älskade mormor som jag idag hoppas på att få köra hem och ha hemma istället för på sjukhus. 
 
Nu blir det frukost för mini och jag ska klä mig varmt för en morgon promenix. Sommaren verkar nu ha tackat för sig för denna gång. =( 
 
 
Må gott alla fantastiska läsare som trots min sämsta uppdatering fortsatt följa mig! Ni är awesome! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: