axelandra.blogg.se

Monday morning

Kategori: Allmänt

Mycket besök blir det. Fenja, jag och Daniel tackar enormt för alla fina presenter.Vi är omringad av så fina människor vilket känns helt fantastiskt. 
 
Igår var det extra fint besök av mina 2 barndomsvänner.
 
 
 
Vi har haft 4 helt grymma nätter i rad där lillan sovit som en prinsessa men inatt var det lite kämpigare. Denna hemska mage som bråkar med henne. Det gör extremt ont i mammahjärtat. Nu är hon lika trött som hennes föräldrar och helt utslagen efter den jobbiga natten. 
 
Mitt lilla hjärtegull 
 
 
 
Snart väntas det besök av fina Mikaela och om lillan vill vakna blir det en promenix. =)
 
Ha en strålande måndag mina söta läsare!
 
 

Kommentarer

  • Johanna j säger:

    Vi fick rådet om att ta en t-sked olivolja och ge Vincent när han hade magont den första månaden. Det hjälpte kanon bra :) kram <3

    Svar: Härligt att höra. Vi startade med idag på em.. hoppas det har lika bra inverkan på henne som för Vincent. :)
    axelandra.blogg.se

    2013-01-14 | 12:19:16
  • Sus säger:

    åhhh vilken underbar liten Fenja-prinsessa hon är!! så kul att få se en bild och höra att ni har det mysigt och bra! jag är sååå glad för din och er skull! stor kram från mig

    Svar: Tack snälla! Är du tillbaka på gymmet nu? Hoppas mycket snart få se dig.
    axelandra.blogg.se

    2013-01-14 | 18:35:58
  • Sus säger:

    Tillbaka i Göteborg, bytte tjänst intern (igen) och bestämde mig för att byta till Sportlife / Nordic Wellness tills du är tillbaka... Jobbar mycket för tillfället och Life stängde ju i Majorna och på Odinsgatan, måste köra min styrketräning för nacke/rygg och var rädd att jag inte skulle komma iväg till Långedrag utan att du lockar. Men så snart du är tillbaka öpnnar jag LifeClub-medlemsskapet igen! :) Kram /Sus

    Svar: Förstår dig.. Alla "dina" anläggningar eller dem som passar dig försvinner ju :( Hoppas snart att kunna vara tillbaka och träna igen för jisses så mycket man saknar det.
    axelandra.blogg.se

    2013-01-15 | 21:52:50
    Bloggadress: http://hannasanne.blogg.se
  • Sus säger:

    Fast att anläggningarna stängde gjorde inget sålänge jag kunde åka till andra anläggningar och träna för världens bästa Alexandra! ;)

    Svar: Åh goaste du.. tack snälla. :)
    axelandra.blogg.se

    2013-02-05 | 20:14:21
    Bloggadress: http://hannasanne.blogg.se

Kommentera inlägget här: