axelandra.blogg.se

Ljuvliga helg

Kategori: Allmänt

Igår spenderades en lördag bara vi 3, vår lilla kärleksfamilj. Tok-mys hela dagen och med god middag. Min man kan det där med mat bara han vill. ;)
 
Idag vaknar vi upp och det är snö.. jag som hoppades på att slippa köpa ännu en overall till lillan men ikke. Så idag bär det av till stan för att köpa en varm och god overall som passar. Hur svårt ska de vara att lära sig att hon har storlek 68 och inte 86. Ett väldigt snurr. Hon växer så de knakar och har redan växt ur 3st nog därför jag snurrar till det med storlekarna så. 
 
Vårat godis!
 
 
 
 

Kommentarer

  • jossan säger:

    Men gumman... varför köper du inte bara en stor som hon kan växa i? Jag var så knäpp så när Freja var i fenjas storlek och jag hittade en fin, begagnad overall för 50 kr köpte jag den. Trots att det var storlek 86, haha! Den har hon även haft nu i vinter, 1, 5 år senare ;p

    Svar: Hehe, ja du bra fråga.. tänkte att det inte var så mycket av vintern kvar och så lång tid till nästa och då kommer jag inte ha en aning vad hon kommer ha. Nu äntligen har jag funnit en som passar iaf. :)
    axelandra.blogg.se

    2013-03-17 | 19:47:39
    Bloggadress: http://domkallarmig.blogg.se

Kommentera inlägget här: