axelandra.blogg.se

Frustrerad

Kategori: Allmänt

Ni tycker jag är bra på detta med bloggandet va? pinsamt dålig och ber mycket om ursäkt det är däremot underbart att se att ni följer mig och kikar in här utan inlägg. Nu lovar jag att bättra mig. 
 
När ens barn sover ska man själv passa på att sova. Yeah, visst. Hur många av dagens föräldrar följer det? Vissa dagar blir man tröttare än andra och idag lär nog bli en sådan dag!
 
 
 
 
 
Väntar på mitt och F stjärnskott Mikaela som ska komma hit och mysa med oss idag! 
 
Kram! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sus säger:

    bra att du inte sover när barnet sover... utan tränar på min favvo-låt istället!! Stort tack för underbart pass idag, och för att övade på min favvolåt!! min FB säger: "Använde allt adrenalin från jobbet på Zumban men världens bästa Alex idag, nu är jag full av endorfiner och ler med hela ansiktet!"

    2013-05-22 | 21:51:26

Kommentera inlägget här: