axelandra.blogg.se

Nightmares

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig i hela mitt liv vunnit något på Liseberg inte ens ett litet gossedjur när man var yngre. Men igår innan vi lämnar säger jag till Daniel kan vi inte spela 1 gång innan vi åker hem. Vi går fram till ett av hjulen och jag är så bestämt att få spela på nr 12.  Daniel svarar; den är ju upptagen ta en annan. Jag fortfarande lika bestämd och väntar 2 omgångar för att få spela på just siffran 12. Jag säger innan; vinner vi på nr 12 blir det bebis. Vi satsar också på den riktiga förlossningsdatumen men 12 VINNER! Om inte det är ett tecken så vet jag inte. Önskar såååååå att lillan vill komma ut 121212 =) 
 
 
 
Något jag råkat ut för större delen av graviditeten är mardrömmar. Riktigt läskiga sådana dessutom. Inatt vaknade jag helt svettig för jag var så rädd och drömmen var så sann. Vet att det är vanligt att drömma mycket konstigt under graviditeten, men nu får det gärna ta slut. 
 
Idag vaknade jag upp med väldigt mycket vätska i kroppen men inte direkt konstigt när det bara är ungefär 1 vecka kvar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: