axelandra.blogg.se

Awesome!

Kategori: Allmänt

Ibland så har även jag lite tur och livet flyter på! 

Igår fick jag glädjande besked. Sökt 3 jobb då det inte funkar att jobba kväll när lillan börjar på förskolan 13 aug. Var ett av jobben som jag kände så för och så gärna ville ha. Igår ringer han och säger att jag fått det med start i Juni. Hur löser jag ett jobb 7-15.30 mån-fre ensam med en liten tjej? Börja ringa kolla dagmammor m.m i lite panik. Men allt var fullt. Sen ringer dem upp och berättar att F kan få börja på sin avdelning (som hon fått den 13 aug) redan nu på måndag. Inskolning i 5 dagar. Hur kan allt klaffa så fantastiskt? 

Som de ser ut nu startar jag min tjänst 26 maj efter inskolning för F. Måste dock erkänna att det är blandande känslor inför förskoletiden men så har väl alla mammor/pappor känt! 


Känns som om de var min tur att ha lite medgång i livet!! 

Alla som springer idag, spring på. Själv väntar gymmet 9.30 och en dansklass! 



Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Hej Alex!
    Skönt att det börjar lösa sig för dig :)
    Men är du ensam med F?
    Lever ni inte tillsammans du å biffen?
    Kramar

    2014-06-06 | 11:17:34

Kommentera inlägget här: