axelandra.blogg.se

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Då har man blivit snygg i håret av Daniels kompis. En underbart duktig frisör. Jag blev supernöjd!
 
 
En ledig fredag som denna har jag tillbringat med lite terapijobb som rensning av garderober. Man finner ju saker man helt glömt bort att man äger och plagg där prislappen tom är kvar. 
 
Imorgon ska jag samla mod att besöka pappa. Jag har inte kommit så långt i mitt sorgarbete än att jag tycker det känns "lätt" att åka dit. Lätt kommer det ju aldrig kännas men jag blir fullständigt knäckt efter jag besökt kyrkogården. Tur att mitt hjärta är med som tröstar och stöttar bättre än bäst, det blir nog att tillbringa resten av lördagen på hans axel,. 
 
 
 
Men innan lördag... en mysig fredag till er! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: