axelandra.blogg.se

Unwell like hell

Kategori: Allmänt

Inte många minuter jag har ork att sitta uppe tyvärr. Idag har jag fått några timmar som feberfri iallafall vilket har varit helt amazing!
Bitter, bitter och lite mer bitter superolikt mig men måste vara att gravidhormonerna för första gången spelar in. ;) Höggravid och såhär krasslig var en tuff match för mig när det var så längesen jag mådde urk. Man glömmer snabbt. =)
Då älsklingen är lika dålig han blir vi sängliggandes och serietittande dagarna i ända. Några serier som vi just nu nöter av är Breaking bad, Person of interest och Revolution. 
 
 
      
 
 
Ni som kan, ta vara på dagen och ta er ut i det fina vädret! 
 
 
 

Kommentarer

  • Sus säger:

    åh nej, blev det då illa och du som skulle samla kraft nu... krya på er bägge!! kan rekommendera Smash - laddade ner den häromveckan och tillbringade 2 Söndagar under en filt med den... kram och bli frisk fort!!!

    Svar: Ja denna influensan slog rejält.. men nu är vi iaf något piggare. Åh, då ska jag kika in den också. :) Jag hade gärna kunnat tänka mig en "tjejserie" men då blir det väl att man får kika ensam. =)
    axelandra.blogg.se

    2012-11-15 | 16:29:42

Kommentera inlägget här: