axelandra.blogg.se

Dance

Kategori: Allmänt

Idag ska jag och min älskade puma J testa en afroklass. Ska bli riktigt nice att gå på någon annans klass. 
 
Mina benhinnor sviker mig dock allt mer och mer. Känns verkligen som det enda som hjälper är att vila vilket jag vägrar så jag tar hellre smärtan då mina kumder är rena medicinen för mig och precis det jag behöver när det gåt lite trögt med den andra delen av sjukdom. 
 
 
Jag har nu fått veta att jag livet ut ska ta en "underhållande" dos av cellgift. Jag var nästan helt inställd på det så det kom inte riktigt som en chock. 
 
 
 
 
Det är en del av mitt liv som givetvis begränsar mig en del men som jag även har lärt mig leva med. 
 
De flesta av oss slösar bort våra liv som vi hade ytterligare ett på banken.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sabina säger:

    Du e helt fantastisk Alexandra! Din styrka och din positiva syn på livet är helt fantastisk! Din blogg Peppar mig varje dag och du hjälper verkligen mig att se ljusare på tillvaron när den ibland kan vara mörk och jobbig! Önskar dig att lycka i världen! Fortsätt kämpa! Kram kr

    Svar: Tack så hjärtligt Sabina. Va glad jag blir att du känner så. Det värmer verkligen. Tack igen fina du! Bamsekram!
    axelandra.blogg.se

    2013-12-05 | 09:35:13
  • Veronika Lindroth säger:

    Ja Alexandra, du är en person som inspererat mig länge, d vet du :)
    Du har alltid sett till att alla runt dig ska må bra och hoppas att du fortsätter att ta vara på dig själv också..
    jag vet ingen i mitt liv som e så stark som du är uttåt i alla fall, men alla svackar inombords då och då också,men du har ju alla vänner, familj Fb vänner som tror på dig <3
    Du är guld värd
    Tack för att du finns :)
    Kramar

    Svar: Älskade fina du! Tack vilka oerhört fina ord som gick rakt in till hjärtat och värmde enormt. Tack bästa du, du är också en sann kämpe! <3
    axelandra.blogg.se

    2013-12-05 | 09:54:22
  • HD säger:

    Världens underbaraste tjej/Volim Te<3

    Svar: DU är den bästaste!
    axelandra.blogg.se

    2013-12-05 | 11:16:12
  • Veronika Lindroth säger:

    Tack hjärtat :) <3 Ktam

    Svar: Ännu större kram till dig! <3
    axelandra.blogg.se

    2013-12-05 | 12:35:01

Kommentera inlägget här: