axelandra.blogg.se

Tuffa tider

Kategori: Allmänt

Det är helt klart lite tuffare tider just nu men lillan får mig verkligen att orka och klara av det mesta. Idag har vi haft besök av underbara Zandy. Tiden går kusligt fort när man har så trevligt. 
 
 
 
Måste tyvärr sluta amma helt då nya mediciner och skit ska in i kroppen. Det känns riktigt tråkigt men jag fick ammat lillan dem 5 första veckorna i hennes liv iaf och det har betytt väldigt mycket. 
 
Ni 2 är mitt liv. 
 
 
 
Lovar att bli bättre på att blogga om ni lovar att fortsätta läsa lika flitigt? ;)
 
 

Kommentarer

  • Bibbie säger:

    Klart vi följer dig Det vet du.
    Och du är stark och jag hoppas ni alla tre orkar.

    Massa kramar till er

    Svar: Underbart att veta Bibbie <3
    axelandra.blogg.se

    2013-02-04 | 18:18:19
  • Helene Olsson säger:

    En självklarhet hjärtat!
    Behöver du hjälp..slå en pling gumman <3
    Kram om

    Svar: Tack underbaraste du, det betyder mycket.
    axelandra.blogg.se

    2013-02-04 | 22:11:12
  • Sus säger:

    Så ledsen att höra om medicinerna!
    Men kom ihåg du fixar allt!
    Stor kram till dig och dina fina älsklingar! /Sus

    Svar: Tack, jo nu har man något som får mig att kämpa ännu mer. =)
    axelandra.blogg.se

    2013-02-05 | 20:16:52
    Bloggadress: http://hannasanne.blogg.se

Kommentera inlägget här: