axelandra.blogg.se

Fuck this shit

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är det bättre och jag kan äta som vanligt igen. Denna omgången kostade behandlingen mig 5kg och en jädrans massa smärta. :( 

Igår hade vi finbesök av bästa T med sin A. Det var så sött att se dem 1 minisarna leka så bra tillsammans! 

Ikväll är det dansklass igen och denna gång kommer jag kunna prata ordentligt på klassen dessutom. :) 


Passar på att blogga nu innan mini vaknat, skönt att hon börjat sova lite längre på mornarna igen. En nöjd mamma! 

Ha en fantastisk torsdag! 



Kommentarer

  • Sus säger:

    Och som hon pratade och dansade idag! ;)
    TACK för underbar klass, idag lyckades jag behåll den där känslan hela vägen till sängen.

    Svar: Åh älskade va glad jag blir av att läsa det. Tack du för att du som alltid sprider rejält med energi. <3
    axelandra.blogg.se

    2014-02-06 | 23:03:45

Kommentera inlägget här: