axelandra.blogg.se

Kalasande

Kategori: Allmänt

Ännu en helg med massa kalas. Nu låg kalasen dessutom på samma dag så något stressigt blev det. Men viktiga personer i mitt liv var det dags att fira. F var mycket taggad för allt kalasande. 


Jag lite småknas (tycker jag själv) men jag testar faktiskt 5:2 dieten kul och se om de ger något 1 vecka har de gått idag tänkte ställa mig på vågen och se! 

Måndag och ny start på en regnig vecka jag startar den väldigt trött eftersom man fick hämta mamma på Landvetter inatt. Skönt och ha henne hemma igen. 




Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ni är så fina ni två, sakar er, men snart ses vi igen. Tack en en gång för att du hämtas mig, :))) måste få pussa på henne snart ;)

    Svar: Det var inga problem. :) lite trött är man allt idag dock.
    axelandra.blogg.se

    2014-04-07 | 18:53:39

Kommentera inlägget här: