axelandra.blogg.se

Passande tidpunkt

Kategori: Allmänt

Hade en helt underbar em/kväll med mina 4 fina hjärtan. Det blev den vanliga rundan och jag går på som vanligt med samma hastighet i all snö och höggravid. I slutet av rundan börjar jag få väldigt ont i höftböjaren på ena sidan. Jag tänker inte speciellt mycket mer på det förrän jag ska ta mig hem och upp för alla 3 trappor. 
 
 
Jag kan verkligen inte böja benet alls och det underlättar ju knappast när vi har 2-våningslägenhet. Riktigt passande tidpunkt för att gå och bli halt/enbent. Nu bör förlossningen verkligen inte sätta igång. Inte förrän jag kan ta mig ur sängen på egen hand. 
 
Kan verkligen sakna effekten av denna dricka. Speciellt idag när jag inte fått sova så många timmar pga smärtan i mitt ben. 
 
 
Nu väntar finbesök av 2 underbara tjejer och lite lunch. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: