axelandra.blogg.se

Twisted

Kategori: Allmänt

Att jag alltid lyckas dra till mig massa märkligt folk. Men har man en blogg är det faktiskt sånt man får räkna med.
 
Ibland kan det vara kul att läsa hur skev uppfattning folk kan ha. Sånt skräp bryr jag mig dock sällan om att publicera. Fick nämligen en lustig kommentar på mitt sista inlägg. 
 
Folk får gärna ha åsikter och tycka till det är intressant men när man tror jag lever med en man för hans muskler och att jag endast skulle blogga om det är inte bara skevt utan helt vridet. Känns dock som jag bara bloggar graviditet numera.
Personen verkar ha noll koll på vad vi gått igenom tillsammans och hur länge vi hängt ihop, verkar dessutom inte känna någon av oss speciellt bra och då tycker jag faktiskt man ska ge fan i att kommentera och dessutom anonymt? Hehe! 
 
Fantastisk med folk som inte pallar stå för saker dem skriver. En tanke som slog mig.. man kaske ska låta bli då?! Sen kan man ju inte undgå att undra va det är för ytlig j*vla människa som ens tänker så? Finns dem på riktigt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Daniel Gustavsson säger:

    Haha bara skita i den människan baby. Att jag inte e lika insnöad i gymvärlden som innan betyder inte att du inte att du älskar mig mindre för det. Människan verkar tro de va mina mukkler du föll för. Hon har väldigt fel. Och nej , jag själv tar inte illa vid mig att se bilder från den tiden jag va "stor" =) , även om jag e ngt mindre idag (runt 115kg för dem dem som e väldigt nyfikna) Sen så har jag redan bevisat att jag kan komma tillbaka till runt 125 i bra form på ett par månader som jag gjorde efter 1,5års total vila från gymmet. Men det en del folk inte fattar e att det finns lite mera än bara gym gym gym för min del. Efter 18års träning e man lite less. Har gjort mitt och det finns så fan mkt mer i livet än bara träning. I alla fall för mig =)

    Älskar dig baby <3 o vilken tur jag har att det e ömsesidigt =)

    Svar: Du är bäst mitt charmtroll.. Det är lite mer än ömsesidigt kan jag lova! <3 Jag älskar dig!
    axelandra.blogg.se

    2012-12-03 | 14:15:16
  • Ulrika säger:

    Kära Alexandra.
    Det kommer alltid finnas människor som slänger ur sig den ena och det andra.

    Den typen av människor som inte kan hantera när någon har det bra ;)

    DU förtjänar all lycka å alla muskler som går att få.. =)

    Med tanke på vad du gått igenom och vad som komma skall, med Bebbe å allt..

    Ta inte åt dig av dessa idioter.
    Njut av allt, precis som du Bör.

    Massa kärlek!

    //Ulrika

    Svar: Tack fina och underbara Ulrika. Tyvärr har du nog rätt gällande sådana människor och jag tycker det är riktigt sorgligt faktiskt.
    axelandra.blogg.se

    2012-12-03 | 14:28:41
    Bloggadress: http://goteborgskan.blogg.se
  • Natasha säger:

    Idioter.... snalla jag minns sa val en dag nar jag hangde med min blatte vanner vid "gotte", alla som har koll vet att det var manga ar sedan gotte fanns uppe vid munkegarde.

    Vi sag hur ett par kom gaende mot gotte, en kille som var stort som ett hus, det fick killarna att hapna. Annu mer chockade blev de nar de insag att jag kande dig och du halsade glatt pa mig.

    Tror inte du minns denna dagen men jag minns den... Jag tyckte ju alltid att Tanjas kompisar var sa balla ;) Och speciellt nar man har en pojkvan som ar som ett djur haha!

    Att folk ens orkar... Avundsjuka kanske for att deras pojkvan/flickvan ar en soffpotatis och totalt ointressant?

    Puss pa er och det lilla miraklet!

    Svar: Hahaa, jag skrattar rejält nu. Hur kan jag INTE minnas detta? Du är för härliga underbara du. Jag hoppas du har det helt fantastiskt. <3
    axelandra.blogg.se

    2012-12-03 | 20:05:26
    Bloggadress: http://jamborafiki.blogg.se

Kommentera inlägget här: