axelandra.blogg.se

Mikrofonskrik

Kategori: Allmänt

Precis hemkommen från jobb och möten, riktigt skönt med en ledig eftermiddag.
 
Det blev en mycket spännande klass igår då jag tvingade med mig världens skönaste och bästa kollega på att tema en indoorwalking klass med mig. DU är grym och får mig alltid så glad. Dock gör jag ett gap-skrik i micken på bilden och jag vill inte att ni på något sätt ska bli rädda! ;)
 
 
 
Efter klassen fick jag världens finaste överraskning av min älskade vän. Blev så glad min underbara stjärna! Tack så mycket för att du finns vid min sida och för allt pepptalk. DU är mer än guld. ♥ Josephine Brevell
 
 
 
 
Nu ska min handyman och världens bästa J koppla in tvättmaskinen och fortsätta med projekt "ett praktiskt och säkert hem för lillan" ;) Vi är extremt tacksamma för alla våra vänner! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Josephine säger:

    <3

    Svar: <3 och 1000 till min söta! Så glad för din skull idag, Måste kännas som en lättnad? Bamsekramar.
    axelandra.blogg.se

    2012-10-30 | 16:32:07
    Bloggadress: http://domkallarmig.blogg.se

Kommentera inlägget här: