axelandra.blogg.se

Fuck Cancer

Kategori: Allmänt

Dag 3 men väldiga smärtor som är sjukdomsrelaterade. 😔 just nu knaprar jag smärtstillande som får dagarna att gå men jag blir enormt dåsig på dem så jag passar på att vila varje tillfälle som ges. 

Det har aldrig innan varat i flera dagar i sträck. Jag ska vara glad att jag så gott som oftast kan leva ett "normalt" liv trots detta elände. Dessa dagar har jag fått känna på hur många andra med min sjukdom har det. Det ser givetvis väldigt olika ut beroende på diagnos men jag känner tyvärr för många som utsätts för smärta dagligen. Dessa dagar har jag tänkt och beundrar er hur fan ni orkar. Man blir helt matt, grinig och svag av smärtan. Vidrigt! Jag fortsätter tänka på er. 

Kan ni så kan jag!! 


Största tänkbara kram! 



Kommentarer

  • Veronika Lindroth säger:

    Hjärtat, tänker på dig och ger dig styrkekramar i massor och hoppas du kan få ut något av denna dag <3 <3
    Kraaam

    Svar: Haft en helt underbar dag! Hoppas även din varit bra hjärtat?
    axelandra.blogg.se

    2013-12-13 | 16:22:35
  • Sabina säger:

    Många styrke kramar till dig

    Svar: Tack finis! <3
    axelandra.blogg.se

    2013-12-13 | 19:53:17
  • emma säger:

    Vad för sjukdom har du :( gillar din blogg.. kram på er

    Svar: Tack Emma! Glad jag blir. Jag har cancer. Kram!
    axelandra.blogg.se

    2013-12-17 | 16:06:20
  • emma säger:

    Nämen ååh.. vill inte skriva "stackars dig" eftersom du är en krigare o har en fin dotter. Kämpa på du fixar detta. Får man fråga vilken typ av cancer du har? En vän till mig har leukemi o en annan tjocktarmscancer så vet hur det är att vara närstående till den drabbade. .
    kram

    Svar: Tack snälla det värmer att du skriver. Jag har metastaserad ovarialcancer (äggstockscancer)

    Bamsekram till dig
    axelandra.blogg.se

    2013-12-17 | 18:21:10

Kommentera inlägget här: