axelandra.blogg.se

Throw up

Kategori: Allmänt

Jag är ju sämst på att blogga denna tid. Ni är dock helt underbara som fortsätter följa mig så flitigt utan inlägg. Ska försöka bättre mig ordentligt men förstår inte hur folk hinner med. 
 
Redan dagen efter första gång med cellgifterna kände jag att illamåendet smög sig på men nu mår jag betydligt bättre. Kvällarna är dem värsta denna omgången det är då jag spyr. 
 
Man märker att lillan blir äldre och att det är på väg åt rätt håll med hennes mage. Det gör ju så ont i mammahjärtat när dem har ont och det inte finns något man kan göra för att hjälpa dem. 
 
 
På lördag kör jag mitt första indoorwalking pass. Börjar redan undra hur tusan detta ska gå? ;P Det ska bli riktigt skönt att komma igång med träningen igen. Saknar alla mina fantastiska kunder nåt enormt. 
 
 
 
Tack alla fina människor för era mail, kommentarer och inlägg det värmer enormt och ger massor med styrka jag ska bara bli lite bättre på att svara er. =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sus säger:

    så ledsen att höra om cellgifter igen, hade hoppats att du skulle slippa! Hur länge måste du vara med om detta denna gången? här kommer massor med kraft och styrka till dig!!! vi ses på gymet snart!!! Det ger mig nåt att se fram emot!!

    2013-02-28 | 20:49:01

Kommentera inlägget här: