axelandra.blogg.se

Brrr it's cold in here

Kategori: Allmänt

Haft fantatiska dagar med mina vänner. Och många gånger om dagen ifrågasätter jag vad tusan jag skulle göra utan er? 
 
 
Det blir en del promenixer då det är det enda sättet att få lillan att sova på dagarna. Så både jag och hon längtar enormt till varmare tider nu. Gärna lite vår tack. 
 
 
Nu klä på oss och iväg för en promenix till sjukan för min del sen ikväll väntas det min första Zumba-klass vilket ska bli hur kul som helst. Hoppas få se er där idag! 
 
 
Bamsekramar! 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sus säger:

    åhhh nej, jag missar premiären alltså.. (är i Stockholm hela veckan). kör du onsdagar alltså? hur dax? får öppna kortet på måndag och infinna mig nästa vecka!! :) :) :) lycka till ikväll!!!

    2013-03-06 | 12:44:06

Kommentera inlägget här: