axelandra.blogg.se

För varje minut du är arg förlorar du 60 sekunder glädje.

Kategori: Allmänt

Så därför är det så viktigt att välja glädje. Idag är det klarblå himmel men attans så kallt. Det blir att ta på både lillan och mig mängder med kläder och ta sig ut i det fina. Här ska det lagras rejält med D-vitamin. ;) 
 
 
Klassen igår var nästan helt fullt och jisses så härligt det är att vara tillbaka. Kan tom erkänna att jag fått lite träningsvärk efter igår. ;P Jag har allt några kg kvar tills jag är där jag startade innan min graviditet. 11 veckor är lillan idag och här har ni resultatet
 
 
 
Ta vara på solen mina härliga läsare.
 
 
 
 

Kommentarer

  • madeleine säger:

    haha ja oj va massa kilo det var kvar att bli av med där :)
    kram finaste <3

    Svar: Ja du det är bara magen som gått tillbaka min övriga kropp kräver lite mer jobb fortfarande ;)
    axelandra.blogg.se

    2013-03-15 | 10:13:44

Kommentera inlägget här: