axelandra.blogg.se

Gravid

Kategori:

Det där med graviditet är verkligen speciellt. Självklart tyckte jag det var jättemysigt att vara gravid men det var även väldigt frustrerande. Den helt galna längtan, alla läskiga tankar ifall nåt skulle gå fel, förlossningstankar och 9 hela månader gjorde mig lite småtokig. Jag har ju ett tålamod som är sämre än sämst. Klarar sällan av att vänta på något. Är det nåt jag vill ha så vill jag ha det nu.
Men samtidigt när man vet vad man fick och hur mycket man älskar sitt barn vill man bara göra det igen. Om det blir en nästa gång vill jag dock veta allt innan.. Hur hon/han kommer se ut, hur graviditeten och förlossningen kommer vara m.m ;)

Nu en onsdag med min älskade Jenny och ikväll får vi hem den nya soffan. Lyckliga mig!

Va rädda om varann. Kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: