axelandra.blogg.se

High Life

Kategori: Allmänt

Min mini är sjuk. :( Natten har därför varit katastrof vilket den blir varje gång hon blir rejält snorig. Jag har haft frossa i några dagar och trott att det är jag som ska åka på något men ikke. Jag har klarat mig än iaf. Jag har dock ett väldigt dåligt blodvärde just nu som gör att jag är extremt trött och varje kväll efter en hel dags aktiviteter får jag en väldig feberfrossa.
 
Det är dock inget större fel på mitt lilla hjärtas energi. ;) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia Fia säger:

    Åh stackars både två! Behöver du hjälp på eftermiddagarna så du får sova hela nätter får du gärna ringa mig :)

    Svar: Åh sötaste va gullig du är. Tack men det går bra! Försöker sova när hon gör. <3
    axelandra.blogg.se

    2013-11-07 | 10:44:31

Kommentera inlägget här: